Wat begon als “Ik denk wel dat ik jullie daar bij kan helpen” voor het bedrijf van mijn vrouw, beviel zo goed dat ik mij er verder in ben gaan verdiepen.
Ik ben Niels, en ben sinds een aantal jaar graag met social media aan de slag. Het is een apart vak, en een vak apart. Je rekent naast ervaring en logisch nadenken ook op je fingerspitzengefühl om een campagne de juiste insteek te geven. En direct daarna begint het analyseren van de data.
Waar ik me goed voor kan stellen dat dit laatste voor sommigen nogal saai klinkt, ik ga er juist heel goed op om die data te gebruiken om het maximale uit een campagne te halen en op die manier het budget dat jouw merk beschikbaar heeft zo slim mogelijk in te zetten voor maximaal resultaat.
Waar ik me wat later specifiek op marketing ben gaan richten, heb ik er wel jarenlang zijdelings mee te maken gehad tijdens in mijn werk in de retail. En waar ik sommige marketing-uitingen op dat moment erg goed en slim vond, kwam het ook regelmatig voor dat de bedrijven waar ik werkte (of de concurrent) de plank mis sloegen en daardoor in extreme gevallen juist klanten tegen zich in het harnas joegen. Daar werd niemand blij van.
Na me verder in (social media) marketing verdiept te hebben en natuurlijk het opdoen van ervaring, ben ik ook voor andere opdrachtgevers gaan werken. En of dat nou voor lange of korte termijn was, er zijn bij alle opdrachtgevers mooie nieuwe orders uit gekomen.
Wil jij ook meer orders in je portefeuille? Bekijk hieronder mijn werkwijze of neem direct contact op!
werkwijze
1
Koffie?
Laten we eerst eens rustig kennismaken. Met elkaar, kijken wat jullie wensen en doelen zijn met social media management of advertising. Dat kan zowel telefonisch, via videobellen of ‘live’. Niet alleen gezellig, maar nog verdraaid praktisch ook!
Laten we een plan maken
We geven je graag een goed beeld van wat de mogelijkheden voor jou zijn, daarom maken wij een online marketingplan voor jouw merk.
2
3
Koffie?
Alweer? Zeker! Dan lopen we het gemaakte plan door en maken waar nodig aanpassingen. Na akkoord gaan we naar stap 4.
We gaan live
Zodra het plan rond is gaan we op de afgesproken datum live met het contentbeheer en/of de advertentiecampagne(s)
4
5
Optimaliseren
Vooral met advertenties kun je binnen een paar dagen al zien wat een advertentie doet en voor welke delen van jouw doelgroep een advertentie goed of juist helemaal niet werkt, en daar kunnen we uiteraard op aanpassen.
Rapporteren
Maandelijks ontvang je een rapportage over de status van jouw socials en/of de campagnes die er gelopen hebben waardoor je inzicht krijgt in de geboekte resultaten.
6
testimonials
Wat zeggen mijn klanten
Niels denkt lekker met ons mee en heeft ons mogelijkheden laten zien waar we zelf niet aan gedacht zouden hebben. Door zijn nuchtere persoonlijkheid en scherpe blik op de social media wereld zijn wij binnen een paar maanden hard gegroeid in volgers en bereik, wat weer resulteert in meer opdrachten van onze volgers. En misschien nog wel het aller-niceste van alles, het is super fijn dat je niet zelf uren hoeft te zwoegen aan je social media.
Het leed dat cookies heet. Ook wij ontkomen er niet aan. Via onderstaande knoppen kun je cookies accepteren, of kiezen welke je wel of niet wil accepteren.